Isnin, 26 Oktober 2015

Klimaks Chop & Grill


Assalammualaikum... 
Entry kali pasal makan pulak. Aku memang suka makan. Pantang ada kedai yang menarik . Kali nie kat Klimaks Chop & Grill pasir gudang. 


Nie lah kedai nya.  Aku cuba beberape menu kat kedai dia. bagi aku biasa2 jerk kedai nie.. xde lah yang special. harga standart punya.macam tak berbaloi pulak.


Meatballs nie pon biasa jerk macam kite beli jenis frozen punya.. laki aku cakap, dia pon boleh buat. 



Nie anak dara kecik aku, nmpak air batu, tak pandang air masak dia ea.. pandai mintak dekat ayah dia. sebab kalau mintak ibu memang tak akan dapat. 


Nie menu untuk aku, chiken grill.. nampak tak dia punya sampingan, terlalu sikit. kacang panggang ngan jagung.. brokoli pon nak celur ngan air panas, keras susah nak makan. harga dia rm9.90. 


Ini pulak cik suami punya menu, burger.. rasa dia biasa jerk macam burger kat tepi jalan. cuma tak de lidi cocok jerk. Nie pon tak silap rm10 klau x silap 


Nie untuk Anak dara sulong aku, Nasi lemak hijau, ayam dia sedap, tetap ada aura daun padan.Mungkin tekak aku tak ngam dengan menu dia. klau orang lain aku tak tahu lah.. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan