Selasa, 22 September 2015

SAFI TETAP DIHATI KU...



ASSALAMMUALAIKUM... 


Produk apa yang menjadi pilihan anda? Sekarang di pasaran sudah bermacam-macam produk seperti cendawan tumbuh selepas hujan. Saya tidak pernah pulak mencuba. Takot kalau tak serasi muka lagi teruk.. (dah lah muka memang tak cantik) Saya seorg yang sangat simple. Seperti gambar di atas make up yang wajib saya pakai. pencuci muka & tonner tidak ada dalam gambar.

Saya mengunakan produk safi sejak saya pregnant anak sulong 7tahun yang lepas. Tapi dulu saya hanya mengunakan safi krim kecantikan lidah buaya ngan pencuci muka gamat sahaja. kawan yang mensyorkan


PENCUCI MUKA GAMAT
KRIM KECANTIKKAN
Setelah 4tahun mengunakan produk safi lidah buaya. Saya bertukar lagi.tpi masih lagi dari Safi. Ketika saya mengunakan nie sebenarnya saya tidak nampak apa-apa perubahan. Tapi saya nie jenis setia pada 1.. saya tetap memakainya.

Saya bertukar kepada Safi Balqis.produk nie saya pakai sampai saya pregnant anak ke 2. Ada lah dekat 3 tahun mengunakan. Bila umur dah dekat 30an.. Jeragat menghantui diri. Bila ia mula tumbuh di muka. Memang susah nak tanggalkan.Jadi kite kene cegah sebelum ia keluar. Saya tukar pulak kepada SAFI RANIA GOLD. kali nie saya mengunakan produk PENCUCI MUKA,TONNER, SERUM, KRIM KECANTIKAN, Sekarang saya pakai hampir setahun. 


Saya sangat berpuas hati dengan produk Safi Rania Gold. Kulit saya terasa segar dan cerah.. Tukar produk lain?? tak mungkin kot. Kalau tukar pon hanya keluaran Safi jugak. 


Bila umur nak masuk 30an nie. Baru lah nak belajar pakai blusher lah.. celak lah.. sebelum nie tak penah ambik tahu pon.. sampai en suami pon tegur.. heheheh tapi bukan selalu pkai.. time ade function jerk pkai.. Macam panjang jerk membebel kali nie.. 


(BUDAK BARU BELAJAR..)


1 ulasan:

  1. Untung muka sesuai, yg kt ni mmg suke safi, tp da cb jgk pki makin berminyak muka kita.. klu ayu da sesuai jgn tukar2 yehh...
    teruskan kesetiaan anda .. ok.. heheh

    ayu da komen daaaa heheeh

    BalasPadam